یک خانم چینی با علاقه فراوان در رواق غدیرحرم مطهر امام رضا (ع) حضور یافت و خواستار کسب اطلاعات در مورد دین مبین اسلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ این خانم چینی که 28 سال سن دارد،دلیل جست و جو و کسب اطلاعات در مورد دین اسلام را اینگونه بیان کرد: خانواده ام دین بودایی دارند و من برای تعیین دینم، تمایل دارم بیشتر در مورد دین مبین اسلام بدانم.

جین جانگ گفت: حرم مطهر رضوی پایگاه شیعیان جهان است و مسلمانان فراوانی از سایر نقاط جهان برای زیارت به این بارگاه منور مشرف می‌شوند و من هم از آن جایی که تصمیم دارم دینم را تعیین کنم، حرم مطهر رضوی را بهترین مکان برای کسب اطلاعات صحیح و دقیق در مورد دین اسلام یافتم.

وی که در یک شرکت مهندسی فناوری اطلاعات در کشور چین شاغل است، ادامه داد: من در تحقیقاتی که در اینترنت انجام دادم متوجه شدم که امام رضا(ع) تنها امام شیعیان است که بارگاه ملکوتی او در ایران قرار دارد.

این گردشگر چینی افزود: دین اسلام دین صلح و دوستی است و نگاه ویژه ای به مسائل مختلف از جمله ابعاد گوناگون زندگی اجتماعی و فردی دارد.

جانگ اظهار کرد: وقتی به حرم مطهر رضوی مشرف شدم و فرهنگ اسلامی و اعتقادات مردم را دیدم، متوجه شدم که آموزه های دین اسلام منجر به رشد انسان در همه ابعاد زندگی می شود.

این گردشگر چینی در خاتمه گفت: من دفعه اول است که به ایران سفر کرده ام و دوستان بسیاری دارم که قبلا به ایران آمده بودند که از خلق و خوی ایرانیان بسیار تعریف می‌کردند.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.