نمایشگاه بزرگ کتاب به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در پیرانشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سیامند جوان بخت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرانشهر گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، نمایشگاه بزرگی با بیش از ٥٠٠٠ جلد کتاب در موضوعات مختلف و متنوع علمی، فرهنگی، هنری، دینی،تاریخی، اجتماعی، پزشکی، ورزشی،روانشناسی،آرایشی و بهداشتی،آشپزی و خانه داری، تغذیه و تربیت کودک،زناشویی، زبان، ادبیات، رمان، کودکان، نوجوانان و جوانان و... در محل سالن نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تخفیف ٤٠% وبا حضور فرماندار، امام جمعه و روسای ادارات و ارگانهای سطح شهرستان از مورخه ٣ خرداد ماه سال جاری به مدت ١٠ روز افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه جهت رفاه حال همشهریان و بنا به درخواستهای جمع زیادی از شهروندانی که به هر عنوان نتوانستند از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید نمایند و همچنین به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و با دعوت و همکاری انتشارات فرهنگ جامع تهران که از انتشارات برتر و با سابقه کشور می باشد برگزار شد.

جوان بخت اضافه کرد: از عموم همشهریان خصوصا نوجوانان، جوانان و دانشجویان علاقمند به کتابخوانی دعوت نمود که با حضور در این نمایشگاه و با قیمت مناسب کتابهای مورد علاقه خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.