دکتر افروزی: خیال‌مان راحت شد/ شاید محمودی مقابل لهستان بازی کند

فیزیوتراپیست تیم ملی والیبال گفت: پس از برگزاری تمرین تیم ملی با 16 بازیکن خیال کادر فنی و کادر پزشکی راحت شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دکتر سیامک افروزی درمورد شرایط مصدومان تیم ملی در اردوی ژاپن و در آستانه رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: با دو مصدوم به اردوی ژاپن رسیده‌ایم؛ قائمی و محمودی مصدومان تیم ملی بودند. قائمی در آخرین جلسه تمرینی تیم ملی در تهران در کنار سایر ملی‌پوشان تمرین کرد. محمودی در تهران فقط وزنه زد و تمرینات پرش داشت و حتی دو روز اول در ژاپن هم والیبال تمرین نکرد.

وی خاطرنشان کرد: محمودی پس از بازی با چین در تمرین تیم حضور پیدا کرد و 100درصد کارهایی که باید انجام می داد را انجام داد و اگر اوضاع به همین شکل پیش برود می‌تواند به صلاحدید کادر فنی در دیدار برابر لهستان به میدان برود. در حال حاضر تیم ملی با 16 بازیکن تمرین می‌کند و با بازگشت این دو بازیکن هم خیال کادر فنی و کادر پزشکی راحت شد.

فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: ما مکمل‌های مجاز به همراه داریم که تلاش می‌کنیم به کمک آنها ملی‌پوشان را در شرایط خوبی نگهداریم؛ از طرفی دقت خاصی روی مسائل مربوط به دوپینگ داریم، چراکه این موضوع با روح ورزش سازگار نیست. از نظر تغذیه ای هم روزهای نخست حجم غذا کم بود که با هماهنگی‌ها و پرداخت هزینه شرایط ایده‌آل شد.

افروزی گفت: هر چه به مسابقات نزدیک‌تر می‌شویم استرس مثبتی که بین بازیکنان وجود دارد بیشتر میشود که می‌توان نام آن را انگیزه گذاشت. روحیه ملی‌پوشان هر روز بهتر می شود و مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار