سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: خوشحالم که در مسابقات واگنر شکست خوردیم تا با اعتماد به نفس بیش از حد به ژاپن برویم.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، استفان آنتیگا، سرمربی فرانسوی تیم ملی والیبال لهستان اظهار داشت: در مسابقات جام واگنر در بین چهار تیم سوم شدیم و نتیجه خوبی برای تیم ما به همراه نداشت اما باید از جنبه مثبت به این شکست‌ها نگاه کرد.

وی ادامه داد: شاید اگر در لهستان و در جام واگنر سه پیروزی کسب کرده بودیم، با اعتماد به نفسی کاذب و بیش از حد به مسابقات ژاپن می‌رفتیم. اما حالا این دو شکست سبب خواهد شد که با رفع نقاط ضعف خودمان بتوانیم با تلاش بیشتر در نبردهای پیش رو ظاهر شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان افزود: در پایان مسابقات والیبال واگنر به این نکته رسیدیم که تیم ما در دریافت و سرویس مشکلات زیادی دارد و حالا می‌توانیم با بهبود وضعیت این دو پست و گوشزد کردن نکات لازم به بازیکنانمان اشتباهات خود را تکرار نکنیم.

آنتیگا با اشاره به اینکه بازیکنانش برای کسب سهمیه المپیک بسیار با انگیزه هستند، خاطرنشان کرد: رسیدن به المپیک و رقابت با برترین تیم‌های جهان نظیر آمریکا ، ایتالیا ، روسیه و ... انگیزه بسیار زیادی به تیم من داده است. ما توانایی و پتانسیل خوبی برای کسب سهمیه داریم هرچدن نباید فراموش کرد که کارمان در این راه سخت است.

وی در پایان گفت: بازیکنان من از لحاظ بدنی و فنی در شرایط خوبی به سر می‌برند و خوشبختانه در ژاپن از لحاظ اقامت و تمرینات در وضعیت خوبی قرار داریم. بعد از بازی دوستانه با تیم ملی ایران قطعا به آمادگی بیشتری خواهیم رسید. امیدوارم به هدف خود دست پیدا کنیم و با سهمیه المپیک ژاپن را ترک کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار