معاون آموزش وارزشیابی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت:سامانه های تایید تحصیلی واصالت مدارک در جهت تسریع در روند اعطای دانشنامه های فارغ التحصیلان این دانشگاه راه اندازی شده است.

محمدرضا علایی معاون آموزش و ارزشیابی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سامانه های طراحی شده در این دانشگاه اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم این دانشگاه در حوزه دانش آموختگان و دانشجویان راه اندازی سامانه های الکترونیکی با هدف ارائه تسهیلات هرچه بهتر این دانشگاه است.

وی ادامه داد:سامانه های تایید تحصیلی،اصالت مدرک دانشنامه ،استعلام الکترونیکی آنلاین مدارک برای تسریع در روند کاری شورای آموزشی و بررسی موارد خاص پرونده های این دانشگاه طراحی شده است. 

معاون آموزش وارزشیابی دانشگاه جامع علمی کاربردی درخصوص سامانه شورای بررسی موارد خاص گفت: در قسمت هایی از آیین نامه دانشگاه علمی کاربردی قوانین و مقررات آموزشی در رابطه با فرآیند تحصیلی دانشجویان دستوری نمیتواند صادر کند که این شورا به عنوان بالاترین سطح اختیارات در مورد مسائل مختلف آموزشی حق تصمیم گیری را دارد.

علایی تاکید کرد:سامانه های طراحی شده به عنوان پلی بین وزارت علوم،دانشگاه علمی کاربردی و دانش آموختگان است تا در زمان صدور دانشنامه از طریق امضای تفاهم نامه با سازمان ثبت احوال و دیگر ارگان های ذیربط اعطای مدرک با سرعت بیشتری صورت بگیرد.

وی یادآور شد :دانشگاه علمی کاربردی در جهت ایجاد تسهیلات بیشتر به دانشجویان، سامانه تایید مشخصات فردی را با همکاری سازمان ثبت احوال طراحی کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار