سرپرست امور فرهنگی کوی دانشگاه تهران از رونمایی اولین برنامه اندرویدی در دانشگاه تهران خبر داد.

بابک سودمند سرپرست امور فرهنگی کوی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: همزمان با ولایت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مراسم جشن هفته خوابگاه ها و نیمه شعبان در سالن فرهنگی ورزشی شهید نوروزی کوی پسران برگزار شد.

وی ادامه داد: اپلیکیشن کوی دانشگاه تهران یک سامانه موبایل است که  دانشجویان بتوانند دسترسی بهتری به سامانه خدمات دانشگاهی خود در گوشی های همراه داشته باشند.

سودمند اذعان داشت:فاز اول این سامانه برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و سعی داریم در فاز دوم این نرم افزار را برای ios طراحی کنیم.

سرپرست امور فرهنگی کوی دانشگاه تهران اظهار داشت: در این اپلیکیشن سامانه اخبار کوی دانشگاه، دسترسی سریع به سامانه ها فرم نظر سنجی ، ارتباط با مدیران، سامانه تغذیه، سامانه سیستم ثبت نام جامع آموزشی ،ارتباط با مدیران ارشد کوی،اعلام خرابی های داخل خوابگاه ها در زمینه برق تاسیسات اینترنت و غیره گردآوری شده است.

سودمند اظهار داشت: مهم ترین قسمت این نرم افزار سامانه هایی است که قبلا دانشجویان می بایست برای استفاده آن از کامپیوتر رومیزی استفاده می کردند که در حال حاضر  با طراحی این اپلیکیشن از طریق گوشی همراه برای دانشجویان فراهم شده است.یکی از دغدغه های دانشجویان رزرو کردن غذا است که آن ها می توانند در هر جایی با ip ای که از دانشگاه دریافت می کنند غذای خود را رزرو کنند.

وی در پایان یادآور شد: دانشجویان می توانندبا مراجعه به سایت کوی دانشگاه تهران این نرم افزار را در گوشی های همراه خود نصب کنند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.