معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور گفت: مراکز نوع آوری و رشد با هدف استفاده بهینه از پتانسیل های این دانشگاه در سطح کشور ایجاد شده است.

محمدعلی کریمی معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به امضای تفاهم نامه با سازمان علوم و فناوری (RICeST)  اظهار داشت: راه اندازی شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) را در دانشگاه پیام نور به عنوان  یک اتفاق خوب علمی در این دانشگاه بوده و این تفاهم نامه  فعالیت های علمی دانشگاه پیام نور را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: نسخه الکترونیکی کتاب‌های مکتوب درسی دانشگاه پیام نور تحت شرایطی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد که  همه کتاب‌های درسی دانشجویان این دانشگاه به صورت نسخه های الکترونیکی در اختیار سایر دانشجویان و پژوهشگران قرار گیرد.

معاون دانشگاه پیام نور در خصوص رایزنی های صورت گرفته با وزارت علوم و معاونت علمی ریاست جمهوری برای ایجاد مراکز رشد و نوآوری در این دانشگاه گفت: با توجه به پتانسیل هایی که در دانشگاه پیام نور وجود دارد مراکز  نوع آوری به زودی در همه واحدهاراه اندازی می شود.

کریمی تاکید کرد: با این طرح در سریع ترین شرایط ممکن، دسترسی به محتواها، مقالات و منابع اطلاعاتی مورد نیاز دانشجویان و پ‍ژوهشگران ایجاد می شود.

وی یاد آور شد: تهیه نسخه های الکترونیکی کتاب های درسی دانشگاه پیام نور گامی به سوی سرعت انتقال مقالات علمی و افزایش مقوله پ‍ژوهش در کشور است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.