مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از صدور حکم یک میلیارد ریالی قاچاقچی گوشی تلفن همراه در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت : دایره آگاهی شهرستان ایجرود، ضمن مشکوک شدن به یکدستگاه خودروی سواری در محورهای مواصلاتی این شهرستان،راننده خودرو بدون توجه به علائم پلیس با سرعت زیاد متواری شده که در نهایت پس از تعقیب و گریز طولانی ،خودرو متوقف و سرنشیان آن متواری گشتند.

ممیزی افزود:با بررسی خودرو مشخص گردید تعدادی گوشی تلفن همراه بطور بسیار ماهرانه در قسمتهای متخلف آن جاسازی شده است و خودرو به پارکینگ منتقل و مجدد مورد بررسی قرار گرفت که در این مرحله نیز با هوشیاری مأمورین انتظامی تعداد دیگری گوشی تلفن همراه بصورت جاساز کشف گردید.

وی ادامه داد:طبق گزارش تعداد 189 دستگاه گوشی تلفن همراه در برندهای مختلف از جمله هواوی،125 عدد شارژر، 119 عدد باطری موبایل ،87 عدد هندزفری و همچنین 5 کیلوگرم کارتن خالی گوشی تلفن همراه از این خودرو کشف و ضبط گردید.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت : با ارجاع پرونده به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان،ضمن تشکیل پرونده تحقیقات آغاز و با بررسی خودرو و مدارک بجا مانده،مالک کالاها شناسایی گردید.

ممیزی اضافه کرد :بدلیل عدم ارائه مدارک گمرکی معتبر،قاچاق بودن گوشی های کشف شده محرز گردید.

وی ادامه داد:پس از سیر مراحل قانونی و بررسی مستندات موجود در پرونده،عامل قاچاق علاوه بر ضبط خودرو حامل و کالاهای مکشوفه به نفع دولت،به پرداخت جریمه نقدی بمیزان یک میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم گردید.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: قاچاقچی ، گوشی ، تلفن ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.