حضور وودبال ایران در مهم ترین رویداد جهانی

دبیر انجمن وودبال از حضور تیم‌های ملی وودبال ایران در مسابقات جهانی کره جنوبی خبر داد.

نخستین حضور وودبال  ایران در مهم ترین رویداد جهانی
مهرداد جمشیدی به خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: هفتمین دوره مسابقات جهانی وود بال 3 خرداد ماه به میزبانی کره جنوبی آغاز می‌شود که همزمان با این رقابت ها پنجمین دوره مسابقات بین المللی وودبال نیز پیگیری خواهد شد وتیم کشورمان در 2 بخش بانوان و آقایان در این رقابت ها شرکت می کند .

وی افزود: این نخستین  بار است که تیم ملی وودبال ایران با این تعداد شرکت‌کننده در بزرگترین مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کند.

دبیر انجمن وودبال اضافه کرد: تیم وود بال ایران با تر کیب 4 ورزشکار زن و 3 ورزشکار مرد در مسابقات کره جنوبی شرکت می کند و رضا پورحسینی ،شهرام عسگری ،محمدرضا فغانی در بخش مردان و بهناز قدسی ،سیما جمال لیوانی، مریم اکبرزاده و حمیده سرکوبی شیرازی در بخش بانوان ترکیب تیم وودبال را تشکیل می دهند.

جمشیدی ادامه داد: همزمان با برگزاری این مسابقات مجمع فدراسیون جهانی وودبال و فدراسیون آسیا برگزار می شود که  امیر حمزه توسلی رئیس انجمن وودبال و محمد مهدی سعیدی نایب رئیس انجمن وود بال در آن حضور خواهند داشت. البته مسابقات سختی  پیش رو داریم و ایران تجربه‌ زیادی در مسابقات جهانی ندارد و رقابت با تیم های قدرتمند مالزی ،تایوان ،کره جنوبی وتایلند بسیار دشوار است. هرچند بازیکنان ایرانی چیزی کمتر از بازیکنان دیگر کشورها ندارند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار