تهران قهرمان لیگ برتر گلف بانوان شد

نایب رییس بانوان فدراسیون گلف گفت : تیم تهران قهرمان دور برگشت لیگ برتر گلف بانوان شد .

تهران قهرمان لیگ برتر گلف بانوان شدزهرا ناطقی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی با شگاه خبر نگاران جوان در برگزاری دور برگشت لیگ برتر گلف بانوان اظهار کرد : دور برگشت لیگ برتر گلف بانوان با حضور 4 تیم پیگیری شد که در پایان تیم تهران به مقام قهرمانی دست یافت وتیم های لرستان واصفهان در جایگاه های دوم وسوم قرار گرفتند.

وی افزود : مسابقات لیگ برتر ازنظر فنی در سطح بالایی برگزار شد وتیم ها با آمادگی در رقابت ها شرکت کردند .

نایب رییس بانوان گلف درباره وضعیت داوری مسابقات تصریح کرد : خوشبختانه داوری مسابقات مشکلی نداشت ومسابقات گلف به گونه ای است که بازیکنان در جریان شرایط داور قرار دارند به همین دلی در داوری مشکلی برای تیم ایجاد نمی شود .

وی ادامه داد : دور برگشت لیگ برتر گلف قرار بود سال 94 برگزار شود اما به دلیل شرایط نامناسب جوی برگزار نشد وبا تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات به سال 95 موکول شد .

وی گفت : تیم وودبال بانوان 3خردادماه به مسابقات کره جنوبی اعزام می شود که برای شرکت در این رقابت ها 7 ورزشکار به تیم ملی دعوت شدند .

ناطقی افزود : در بخش وودبال  بانوان بیشترین ورزشکار را داریم که از نظر کیفی در سطح بالایی هستند وخوشبختانه فدراسیون از وود بال بانوان حمایت زیادی می کند به طوری که از نظر امکانات وتجهیزات بین وود بال بانوان و آقایان تفاوتی وجود ندارد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.