سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز این قهرمانی را به مردم شیراز و وحید نعمت الهی تبریک گفت.

حمیدرضا کمالی مربی تیم فوتسال ارژن شیراز پس از قهرمانی در لیگ دسته اول در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: از سه سال پیش و روزی که در مشهد بعد از برد ۳-۲ خوشحالی کردیم اما در تبریز اتفاقاتی افتاد که منجر به سقوط ناجوانمردانه ما به لیگ دسته اول شد، تا کنون زجر کشیدیم. همه ایران و فوتسالی ها می دانند که ارژن شیراز تنها به فکر بازی بود و در زمین مسابقه حرف می زدیم و هیچ گاه به فکر مسائل خارج از زمین مسابقه نبودیم. 

وی افزود: تنها خداوند شاهد سختی‌ها و تلاش‌های ما در این سه سال بود. پس از سقوط ناجوانمردانه هم در لیگ دسته اول فرصت صعود داشتیم اما مسائلی بوجود امد که ما را از دور خارج کرد. هر بار که در این مسابقات ناموفق بودیم، تلاش خود را ادامه دادیم و دوچندان کردیم. مسئولان ارژن شیراز هم حمایت خود را از ما دریغ نکردند و خدا را شکر می کنیم که در نهایت موفق شدیم از خجالت مردم شیراز بیرون بیاییم.

سرمربی ارژن شیراز ادامه داد: امروز با وجود جام جهانی کشتی در شیراز مردم این شهر ما را تنها نگذاشتند و دلگرمی آنان انگیزه ما را دوچندان کرد تا در نهایت بتوانیم با شایستگی به عنوان قهرمانی دست یابیم. در این فصل هفته ها صدرنشین بودیم و تنها چند هفته بالای جدول را از دست دادیم اما خدا جای حق نشسته است و یاری کرد تا بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم و زحماتمان بی نتیجه نماند.

کمالی با تمجید از تلاش مجموعه ارژن اضافه کرد: از همین جا به دوست خوب و همکار عزیزم وحید نعمت‌اللهی تبریک می گویم و این برد را به او که در سال آخر ارژن در لیگ برتر در این تیم خیلی بدشانسی آورد تقدیم می کنم. سه سال صبر کردم که اکنون این حرف را با تمام وجودم بگویم. خیلی ها در این مدت تلاش کردند رابطه ما خوب نباشد اما امروز با تمام وجود این برد و موفقیت را به وحید نعمت الهی عزیز تقدیم می کنم که خودش بخشی از مجموعه ارژن است و مطمئنم او هم از موفقیت تیم خودش خوشحال است.

وی ادامه داد: مطمئنم تمام تیم های لیگ برتری از صعود ارژن خوشحالند. همچنین از باشگاه سن‌ایچ شیراز که هفته آخر مردانه جنگید و بر خلاف شایعات ثابت کرد اهل هیچ برنامه‌ای نیست تشکر می کنم. از افرادی مانند علی افضل و سید محمد ناظم الشریعه که در این مدت با همدلی و راهنمایی های خود ما را یاری کردند تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز ضمن تشکر از کمیته فوتسال اظهار کرد: از مسئولان کمیته فوتسال، به ویژه آرش جابری که با دقت در برگزاری این مسابقات نشان دادند به خوبی به شرایط اشراف دارند، تشکر می‌کنیم. به تیم شهرداری ساوه و محسن خبیری هم تبریک می گویم که موفق شدند تیم خوب دانشگاه آزاد را از گردونه خارج کرده و به لیگ برتر صعود کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار