غیاثی سرمربی سن ایچ از مصاف پر قدرت تیم خود در هفته پایانی با ارژن شیراز برای اثبات شایستگی هایشان خبر داد.

سیدوحید غیاثی، سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه بعد شکست در مقابل دانشگاه ازاد تهران و در آستانه دیدار با ارژن شیراز در گفت و گو با  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: بازی خوبی بود و ما با تمام قدرت بازی کردیم و تا دو دقیقه آخر چهار سه عقب بودیم که بعد از پنج نفره کردن گل های بعدی را خوردیم و بازی را از دست دادیم. ما جوانمردانه و شرافت مندانه بازی کردیم.
وی ادامه داد: ما بازی را چهار سه کردیم و تا دقیقه اخر بازی پاور پلی کردیم تا بازی را مساوی و حتی پیروز باشیم و در هفته پایانی نیز همین رویه را طبق درخواست مدیر عامل باشگاه و روح جوانمردانه خود طی خواهیم کرد. تا هر تیمی که حق صعود به لیگ برتر را دارد به این امر برسد.
سرمربی سن ایچ گفت: ما دو بازی به شهرداری باختیم که نباید می باختیم که اگر دو، سه امتیاز از ان بازی ها داشتیم الان یکی از بخت های صعود بودیم. اما متاسفانه روی بی تجربگی بازیکنان نتوانستیم این امر را محقق کنیم.
غیاثی سرمربی سن ایچ ساوه در انتها اظهار داشت: با تمام قوا به شیراز خواهیم رفت و حتی تمریناتمان را مستمر گذاشتیم و بازیکنانی که مرخصی می خواستند را اجازه مرخصی ندادیم چون واقعا می خواهیم از حیثیت خودمان دفاع کنیم و اینکه تا به حال ما به ارژن نباختیم و سه بازی و سه تساوی حاصل کار بود و برای اینکه اثبات کنیم تیم خوبی بودیم و روی بی تجربگی بازی هایمان را باختیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار