با برگزاری رقابت های هفته پايانی ليگ دسته اول فوتسال تكليف تيم های فصل آتی ليگ برتر مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پایانی لیگ دسته اول فوتسال ایران عصر جمعه به صورت همزمان در تهران و شیراز برگزار می شود و دو تیم از بین تیم های شهرداری ساوه، ارژن شیراز و دانشگاه ازاد اسلامی تهران جواز حضور در لیگ برتر را بدست می اورند.

در شیراز تیم ارژن رده دومی در شرایط خوبی برای صعود قرار دارد و بدون توجه به بازی همزمان اختیارش را دست خود گرفته و فقط به برد در دیدار مقابل تیم بی امید سن ایچ نیاز دارد.
برد هفته پایانی حکم صعود ارژن را به صورت قطعی امضا میکند اما با تساوی در این دیدار هم به شرط نبردن شهرداری در تهران و هم می تواند لیگ برتری شود. حتی ارژنی ها در صورت برد دانشگاه ازاد در خانه می توانند علیرغم شکست در شیراز هم به لیگ برتر صعود کنند.

در بازی بی نهایت حساس و رقابت مرگ و زندگی تیم های شهرداری ساوه و دانشگاه ازاد تهران حداقل یک تیم برتری می شود.

برنده این دیدار بدون توجه به بازی همزمان لیگ برتری خواهد شد و در صورت تساوی دانشگاه ازاد به لیگ برتر صعود می کند.
تنها حالتی که می تواند هر دو تیم را برتری کند، این است که ارژن در شیراز ببازد و شهرداری حداقل یک امتیاز بگیرد و یا ارژن به تساوی برسد و شهرداری برنده بازی باشد تا هر دو تیم به صورت همزمان به لیگ برتر برسند.

در این شرایط نقش سن ایچ بی امید در تعیین لیگ برتری های اینده پررنگی خواهد داشت.
نکته جالب این هفته این است که هر چهار تیم تاکنون سه بار به مساف رقیبشان رفته اند و هر شش بازى قبلى به تساوى رسیده است. در صورت تکرار این تساوى ها شهردارى ساوه ناکام این فصل لقب خواهد گرفت.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار