رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از تخصیص اعتبارات در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ محمد باقر نوبخت که  امروز در قالب یک سفر کاری به گلستان سفر کرده ، در جلسه شورای اداری گلستان منطقه مرزی اینچه برون  گفت : هر چند همه مصوبات سفر رییس جمهور به گلستان اجرایی شده اما اعتباراتی وجود دارد که تخصیص نیافته و امسال قطعا این کار انجام خواهد شد.

وی افزود : این سفرها برای آگاهی مسئولان از ظرفیت‌های استان‌ها است تا بدانند سیاست‌های ملی چیست و آنها را در منطقه فراهم کند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت های کشاورزی استان گلستان تاکید کرد: در بخش کشاورزی مصمم هستیم با خریدهای تضمینی و کمک به صادرات مشکلات را کمتر کنیم.

نوبخت ادامه داد : روزی که دولت فعالیت خود را آغاز کرد کل منابع مالی بخش گندم 4 هزار و  200 میلیارد تومان بود اما  امروز این منابع به 10 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی گفت: در سال گذشته 5 هزار میلیارد تومان یارانه به گندم دادیم امسال هم گندم‌کاران نگران نباشند، پنبه‌کاران هم همینطور و 200 میلیارد تومان برای صادرات سیب زمینی و شیر یارانه در نظر گرفته شده و در مجموع امسال یک‌هزار میلیارد تومان یارانه صادرات داریم.

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی تصریح کرد : برای صادرات محصولات کشاورزی در حد کفایت اعتبار داریم و بخش های کشاورزی و صنعت می‌توانند روی حمایت دولت حساب کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.