آبادان؛

نخستین رقابت برنامه نویسی تلفن همراه سلامت کشور در آبادان

نخستین رقابت برنامه‌نویسی سلامت خاورمیانه امروز به میزبانی دانشکده علوم پزشکی آبادان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با برگزاری این رقابت ها آبادان به قطب علمی در زمینه برنامه نویسی سلامت کشور تبدیل می شود .

علیرضا آموزنده افزود: این رقابت در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جنبش نرم افزاری و استفاده از دانش و تخصص استعدادهای جوان و تحقق شعار سال ' اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' و رفع چالش‌های سامانه بهداشت کشور و ارتقای کیفیت مراقبت‌های بهداشتی در خانه‌های بهداشت کشور برگزار می شود.

وی گفت:37 تیم برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند که با نظر کمیته فنی 21 تیم برتر با توجه به شاخص های فنی و علمی برای این رقابت ها انتخاب شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود:نرم‌افزارهای تخصصی تولید شده در مالکیت دانشکده علوم پزشکی آبادان است و پس از اتمام این رقابت ها نخستین مرکز عملیاتی تخصصی جنبش نرم افزای ایران در آبادان راه اندازی می شود.

هاکاهلس نخستین رقابت برنامه‌نویسی سلامت در خاورمیانه است که با رعایت پروتکل‌های علمی تاییدیه دانشگاه MIT و هکینگ هلس کانادا برگزار می شود.

شرکت کنندگان در این نخستین رقابت های برنامه نویسی از روز چهارشنبه به مدت سه روز به رقابت نفس‌گیری برای تولید نرم‌افزار تلفن همراه در حوزه سلامت مورد نظر خواهند پرداخت.

به تیم نخست این رقابت مبلغ 200 میلیون ریال، تیم دوم 100 میلیون تیم سوم میلیون ریال جایزه پرداخت می شود.

شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می برند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.