حضرتی: مسئولان در سال المپیک به فکر تعمیر خوابگاه افتاده اند

خشایار حضرتی مربی تیم شنای کشورمان گفت: جای سوال است که چرا مسئولان در سال المپیک به فکر تعمیرات در خوابگاه های تیم های ملی افتاده اند.

حضرتی: مسئولان در سال المپیک به فکر تعمیر خوابگاه افتاده اندخشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: گلایه های شناگران از خوابگاه و تغذیه به حق است. جای سوال است که چرا در سال المپیک مسئولان ورزشی به فکر تعمیرات درخوابگاه های تیم های ملی افتاده اند. صلاح نبود این بازسازی ها امسال انجام شود. پس از شروع تعمیرات، تمام تیم های ملی از خوابگاه رفتند و تنها ملی پوشان شنا باقی ماندند. تلاش فدراسیون نیز برای جابه جایی شناگران بی نتیجه بود.
حضرتی ادامه داد با خارج شدن تیم های ملی از خوابگاه رستوران مجموعه آزادی نیز تعطیل شد و منوی شماره 1 و 2 رستوران آزادی که مخصوص قهرمانان است وجود نداشت. این گونه شد که تیم ملی در تنگنا قرار گرفت. وضعیت خوابگاه کمی بهتر شده ولی قبل از آن بوی رنگ، وجود کارگران و مناسب نبودن محل، شناگران را با مشکل روبرو کرده بود. غذای شناگران نیز از بیرون تهیه می شود اما ما در کشور غذایی مخصوص قهرمانان نداریم و غذایی که امروز شناگران از آن استفاده می کنند غذای افراد معمولی است. 
مربی تیم شنا تصریح کرد با تمام مشکلات هیچ یک از ملی پوشان کم کاری نکرده اند. فدراسیون نیز سعی کرد مشکلات را برطرف کند اما مشکل همیشگی نبود بودجه باعث شد کار خاصی انجام نشود. بی پولی در ورزش به یک لطیفه تبدیل شده است. 
وی درباره چگونگی رکوردهای شناگران برای ورود به المپیک اظهار کرد به رکوردهای B ورودی المپیک نزدیک شده ایم. در تمرینات پیشرفت داشته ایم. اردوی مجارستان نیز می تواند فرصت خوبی برای تیم باشد. نمی توانم بگویم سهمیه را کسب می کنیم یا خیر. البته کسب سهمیه اتفاقی دور از دسترس نیست. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار