تیم ملی شیرجه به زودی در چند اردوی تدارکاتی برون مرزی شرکت خواهد کرد.

 به گزارش خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شیرجه روی های کشورمان پس از ناکامی در کسب سهمیه المپیک این روزها تمریناتشان را در شهرستان های خود پیگیری می کنند.
محمود آرامی رییس کمیته شیرجه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص حال و هوای تیم شیرجه در این روزها به خبرنگار ما گفت: شیرجه روها این روزها تمرینات خود را در شهرهایشان دنبال می کنند و برنامه های بدنسازی خود را از کادر فنی می گیرند. به زودی اردوی تیم ملی شیرجه برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برپا خواهد شد. این رقابت ها آبان در توکیو برگزار می شود. هم چنین دو اردوی برون مرزی برای تیم ملی تدارک دیده شده است که یکی از این اردوها در اتریش برپا می شود و کشور دیگر هنوز مشخص نشده است.
آرامی اظهار کرد در اردوی پیش رو تعداد شیرجه روهای دعوت شده افزایش خواهد یافت. چون بسیاری از شیرجه رو ها به رده سنی بزرگسال وارد شده اند و به احتمال زیاد برای ورود به تیم ملی انتخابی برگزار کنیم.
رییس کمیته شیرجه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو خاطر نشان کرد کمیته شیرجه نیز مانند تمام کمیته های فدراسیون در بخش دوپینگ مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. خوش بختانه تا کنون هیچ موردی از دوپینگ در شیرجه نداشته ایم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار