رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: امسال در 24 مرکز نماز جمعه در استان ویژه ‎برنامه سالروز ارتحال امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود.

مراسم ارتحال امام(ره) در 24 مرکز برگزاری نماز جمعه همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت‌الاسلام حسن فاضلیان با اشاره به اینکه هفتمین مراسم سالگرد ارتحال امام راحل امسال به دلیل تقارن آن با روز جمعه در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود افزود: این مراسم بشکل ویژه قبل از نماز جمعه از ساعت 11 صبح آغاز خواهد شد.


وی ادامه داد: تجمع دستجات عزاداری در روز ارتحال امام راحل با برنامه‌ریزی ستاد نماز جمعه و حرکت آنها با هماهنگی انجمن یادآوران عاشورا برگزار می‌شود و سخنران مراسم نیز یکی از شخصیت‌های کشوری خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: در شب 14 خردادماه پنج برنامه مختلف در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که یکی از برنامه‌ها در خصوص یادبود شهدای مدافع حرم انجام می شود.

فاضلیان با تاکید بر حضور روحانیت در مراسم ویژه 14 خردادماه اضافه کرد: حضورحداکثری روحانیت در مراسم 22 بهمن‌ و 9‌ دی‌ ماه هر سال بسیار وسیع و گسترده بوده است.

وی با اشاره به اینکه  وجود سه هیأت عزاداری در مراسم امسال در همدان الزامی است، اظهار داشت: مراسم 15 خردادماه مصادف با سالروز قیام خونین مردم قم نیز با توجه به اعلام آمادگی حوزه علمیه همدان این مراسم مانند سال‌های گذشته در مدرسه علمیه آخوند همدانی از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.