رئیس ستاد نماز جمعه اصفهان از برگزاری اولین نماز جمعه در اولین جمعه ماه مبارک رمضان در مصلا بزرگ امام خمینی (ره) این شهر خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین سید حسین هاشمی گفت: مصلا بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان برای برگزاری نماز جمعه این شهر آماده شده است و نماز جمعه این هفته اصفهان به امامت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در این مصلا برگزار می شود.
وی گنجایش مصلا اصفهان را 25 هزار نفر اعلام کرد و افزود: از مردم مومن و همیشه در صحنه اصفهان انتظار داریم با حضور گسترده خود در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اصفهان، مسئولان برگزاری نماز جمعه اصفهان را با رعایت نظم و مقررات یاری کنند.
رئیس ستاد نماز جمعه اصفهان از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان به عنوان یکی از مهمترین پروژه های ملی مذهبی استان نام برد و از مسئولان و کسانیکه برای بهره برداری از این مصلا تلاش کرده اند، تشکر کرد.
عملیات اجرایی پروژه ساخت مصلی بزرگ کلانشهر اصفهان از سال 1374 با هدف اقامه نماز جمعه و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در جنوب این کلانشهر آغاز شد.
عملیات تکمیل مصلا اصفهان در دولت یازدهم مورد توجه جدی مسئولان استان قرار گرفت و با تغییر و اصلاح برخی طرح های آن، این عملیات شدت یافت.
در سال گذشته به رغم نیمه تمام بودن شبستان مصلا بزرگ امام خمینی اصفهان نماز عید فطر در این مصلا و به امامت آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان پس از 20 سال از آغاز عملیات ساخت آن برگزار شد .





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.