دبیر کمیته علمی نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی نوار مرزی ایران و عراق گفت: استان های ایلام و خوزستان به ترتیب بیشترین و کمترین شرکت کننده را در این جشنواره داشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شمس الدین رستمی اعلام کرد: در مجموع 105نفر از استان ایلام و 25 نفر از استان خوزستان با ارسال اثر در این جشنواره شرکت کرده اند.

رستمی اضافه کرد: پس از ایلام، استان کردستان با 91 نفر، آذربایجان غربی با 53 نفر و کرمانشاه با 45 نفر به ترتیب بیشترین شرکت کننده و آثار را در این جشنواره داشته اند.

وی  همچنین در خصوص آثار ارسالی فعالان رسانه ای به این جشنواره افزود: در این زمینه کردستان با 333 اثر، ایلام با 304 اثر، آذربایجان غربی با 197اثر، کرمانشاه با 177 اثر و خوزستان نیز با 95 اثر به ترتیب بیشترین و کمترین اثر را ارسال کرده اند.

رستمی در خصوص آثار ارسالی فعالان رسانه ای هفت استان جدار مرزی کشور عراق در این جشنوراه گفت: 21 نفر از فعالان رسانه ای استان های واسط، میسان، بصره، حلبچه، دیالی، اربیل و سلیمانیه با ارسال 54 اثر در این جشنواره شرکت کردند.

دبیر کمیته علمی این جشنواره با بیان اینکه در مجموع 974 اثر در بخش آزاد و 158 اثر نیز در بخش ویژه به این جشنواره ارسال شد، یاداور شد: در مجموع 340 خبرنگار آثار خود را به جشنواره ارسال کردند.

نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان های جدار مرزی ایران و عراق 27اردیبهشت همزمان با روز جهانی ارتباطات با حضور استاندار ایلام و استانداران واسط و حلبچه عراق، مسئولان محلی و جمعی از فعالان رسانه ای دو کشور در دانشگاه ایلام آغاز بکار کرد و تا روز 29 اردیبهشت ادامه دارد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.