ایلام؛

محکومیت قاچاقچی پتوهای خارجی در دهلران به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از محکوم شدن یک قاچاقچی پتوهای خارجی در شهرستان دهلران به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛نعمت الله بیرانوند اعلام کرد: فروردین ماه امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران پاسگاه ایست و بازرسی بقیه الله (عج) در سه راهی موسیان، ضمن بازرسی از یک دستگاه خودرو وانت پیکان، 164 تخته پتو خارجی که فاقد مدارک مثبته گمرکی بودند را کشف و گزارش و مستندات را به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دهلران ارجاع داده اند.

بیرانوند اضافه کرد: پرونده ای به محض وصول گزارش در این خصوص در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز آن اداره تشکیل و در دست رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در جریان رسیدگی به پرونده مشخص شد کالای موصوف که بصورت غیر قانونی و بدون رعایت موازین مربوط به گمرک وارد کشور شده بود، از بندر گناوه به مقصد استان های ایلام و کرمانشاه بارگیری شده است.
بیرانوند اظهارکرد: شعبه رسیدگی کننده پس از انجام تشریفات قانونی و همچنین اخذ استعلامات لازم از گمرکات و با احراز تخلف متهم پرونده وی را به پرداخت 80 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالا به نفع دولت محکوم کرد.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.