عضو کمیسیون اقتصادی گفت: با اعدام بابک زنجانی جعبه سیاه فساد چند هزار میلیاردی از بین می‌رود با نگهداشتن جعبه سیاه باید به دنبال مسبب فساد بود.

به گزارش خبرنگار  مجلس  گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛   محمدباقر بنابی عضو کمیسیون اقتصادی در نطق میان دستور امروز مجلس با سلام خدمت همه مردم به ویژه روستاییان گفت: امسال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است. 

نماینده مردم بناب در ادامه نکاتی را به صورت اجمالی بیان کرد و گفت: امیدواریم این نکات مورد توجه نخبگان و مسئولان اقتصادی قرار بگیرد. مسئولان بدانند که اقتصاد مقاومتی با فساد محقق نخواهد شد فساد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مثل موریانه ستون‌های کشور را از بین می‌برد دولت و مجلس و قوه قضاییه هر کدام به گونه‌ای آلوده شده‌اند.

عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به اینکه دولت و مجلس باید در عمل ثابت کنند که می‌خواهند با فساد مبارزه کنند ادامه داد: به ریاست قوه قضاییه متذکر می‌شوم که با اعدام بابک زنجانی جعبه سیاه فساد چند هزار میلیاردی از بین می‌رود با نگهداشتن جعبه سیاه باید به دنبال مسبب فساد بود.

وی با بیان اینکه ام‌الفساد در فساد سیاسی نهفته است خاطر نشان کرد: فساد در انتخابات شورای شهر و مجلس شورای اسلامی به روشنی به چشم می‌خورد و تا زمانی که این گونه اتفاقات روی می‌دهد امکان مبارزه با فساد را نخواهیم داشت.

باقری تنها راه مبارزه با فساد در انتخابات را حزبی شدن انتخابات دانست و گفت: باید انتخابات حزبی و استانی به مطالبات جدی و ملی تبدیل شوند و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد اصلاح قانون انتخابات باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی دعوای احزاب اصلاح طلب و اصولگرا را از عوامل ایجاد فساد در جامعه دانست و گفت: هنوز در کشور دعوای حیدری و نعمتی وجود دارد و اصولگرایان به دنبال حذف اصلاح طلبان و اصلاح طلبان به دنبال تحقیر اصولگرایان هستند.

وی ادامه داد: تا زمانی که در کشور دشمنی حزبی به رقابت حزبی تبدیل نشود امکان سرمایه گذاری وجود نخواهد داشت. امام خمینی(ره) فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و بدانید که حل مشکلات کشور در هم‌افزایی و همصدایی مسئولان کشوری است.

وی در پایان به بیان مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت.



انتهای پیام/


 

برچسب ها: مجلس ، باقری ، صحن علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار