برخی از مبل فروشان سطح شهر گناباد به برپایی نمایشگاه مبلمان در این شهر اعتراض کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، مبل فروشان گنابادی معتقدند چرا در بازاری که مبل فروشان از پس اجاره مغازه یشان بر نمی آیند مجوز برپایی نمایشگاه مبلمان در گناباد صادر می شود.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان گناباد در این باره می گوید: برای برپایی یک نمایشگاه ابتدا فرد درخواست خود را ارسال می کند و سپس هیئت نظارت شهرستان متشکل از 12 نهاد در مورد برپایی آن بررسی و رای گیری می کنند، اینطور نیست که هر شخصی از راه برسد مجوز برپایی نمایشگاه برایش صادر شود.

ایزدی افزود: در خواست های زیادی برای برپایی نمایشگاه در گناباد دریافت می شود که برای حمایت از اصناف با آن مخالفت می شود، در همین راستا سال گذشته فقط یک نمایشگاه بهاره در گناباد برپا شد.

وی گفت : از طرف دیگر شهروندان هم نیز در ایام مختلف از نمایشگاه ها استقبال می کنند و در جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان نمی توانیم با تمامی درخواست های برپایی نمایشگاه در گناباد مخالفت کرد.

رئیس صنعت معدن و تجارت در خصوص نمایشگاه مبلمان در گناباد گفت: گفته می شود در نمایشگاه های مبلمان اجناس بی کیفیت ارائه می شود که در این خصوص مسئولین اداره صنعت و معدن از کیفیت و قیمت اجناس نمایشگاه مبلمان گناباد نظارت دقیق به عمل خواهند آورد تا مصرف کنندگان با مشکل مواجه نشود.

ایزدی افزود:به صنف مبل فروشان گنابادی اعلام شده در صورت در نظر گرفتن تخفیف فروش می توانند در این نمایشگاه غرفه برپا کنند.

نمایشگاه مبلمان و لوستر قرار است در این شهرستان از سوم تا هفتم خردادماه در گناباد گشایش یابد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.