مشهد؛

نجات سه بره آهو و میش وحشی درگناباد + عکس

رئیس حفاظت محیط زیست گناباد گفت : در پی گزارش یکی از علاقه مندان به محیط زیست و چوپان محلی از اهالی روستای چاه میغانی از توابع این شهرستان ،یک بره آهو از مرگ نجات یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد یوسف نژاد افزود: یک رأس بره آهو که از مادر جدا مانده و مورد حمله پرندگان شکاری قرار گرفته بود با گزارش به موقع دوستداران طبیعت از مرگ نجات یافت.



وی با اشاره به انتقال بره آهو به اداره حفاظت محیط زیست و مداوا و تیمار آن افزود: چوپان یاد شده یک رأس بره میش را که توسط سگ های وی مورد حمله قرار گرفته بود را از چنگ سگ ها رها کرده و پس از اقدام به مداوای حیوان ، مراتب را به اداره اطلاع داده داست که پرسنل یگان این اداره نیز جهت تغذیه از شیر بز و بهبودی کامل موقتاً تحویل وی دادند.

یوسف نژاد گفت: در پی دریافت گزارشی مشابه ، یکی از اهالی روستای نوده پشنگ از توابع شهرستان گناباد از مصدوم شدن یک رأس بره آهو توسط سگ های گله گوسفندان خبر داد.

وی افزود: این فرد مسئولیت پذیر ، حیوان مصدوم که از ناحیه کمر دچار زخم شدگی بود را جهت مداوا به روستا آورده و ضمن اطلاع رسانی به اداره ، پرسنل یگان با دام پزشک به محل رفته و پس از تیمار و مداوای حیوان ، با صورت جلسه موقتاً تحویل وی دادند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: بره ، آهو ، گناباد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار