زنجان

خروج 300 مددجو از چرخه حمایتی کمیته امداد استان زنجان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان زنجان گفت: سال گذشته 300 خانوار مددجوی این نهاد خودکفا و از چرخه حمایتی آن خارج شدند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، روز دوشنبه بهرام ولیزاده در نشست شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان اعلام کرد: استان زنجان بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که 62.5 درصد آن شهری و 38 درصد آن روستایی است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در کشور 11 درصد و در این استان 9.6 درصد است، اظهار کرد: کمیته امداد نیز در خصوص اشتغالزایی مددجویان خود در چند سطح طرح‌های کارانگیزی، خودکفایی و توان افزایی را اجرا می کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان زنجان گفت: این استان در زمینه جذب منابع اشتغال چهارم است و از 220 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال اختصاص یافته به استان زنجان 250 میلیارد ریال جذب شده است.
ولیزاده با اشاره به اجرای یک هزار و 169 طرح اشتغالزایی در استان زنجان افزود: در نتیجه اقدام های انجام شده در این بخش بیش از 300 خانوار خودکفا شده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده اند.

انتهای پیام /ب

برچسب ها: کمیته ، امداد ، امام ، خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.