کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: شورای ملی حل اختلاف هفته آینده تشکیل می شود و از آن پس جزو 15 کشور برتر دنیا می شویم.

نصیرزاده: بازیکنان خارجی حق شکایت به فیفا را ندارند
هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آئین نامه شورای ملی حل اختلاف در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: به دستور رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج قرار است آئین نامه شورای ملی حل اختلاف را هفته آینده تصویب کند و اگر این اتفاق رخ دهد جزو 15 کشور برتر دنیا می شویم.

وی افزود: با تصویب این آئین نامه دیگر بازیکنان خارجی شاغل در ایران حق شکایت به فیفا را ندارند و تمام پرونده آنها در شورای ملی حل اختلاف فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار می گیرد. امیدوارم این آئین نامه هر چه سریعتر به تصویب برسد تا دیگر پرونده های زیادی در فدراسیون فوتبال فیفا نداشته باشیم. 

کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال در پایان اضافه کرد: این آئین نامه از سال 93 در حال تصویب بود اما به علت وجود برخی مشکلات ، موقعیتی برای اجرایی شدن نداشت. این آئین‌نامه به دستور تاج در حال آماده شدن است و به زودی برای تصویب به هیات رئیسه و فدراسیون فوتبال فیفا ارسال می شود تا دیگر شاهد مشکلی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار