مدیرعامل انجمن دانش ورزان جوان کرمان گفت: استان کرمان یکی از ده استانی است که از فردا میزبان برگزاری کارگاه سواد رسانه ای ویژه افزایش آگاهی جوانان در خصوص فضاهای مجازی خواهد بود.

کارگاه افزایش سواد رسانه ای در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد احمدی نژاد افزود: این طرح از طرح های مهمی است که از فردا در سیستان و بلوچستان و ده استان برگزیده  اجرا می شودکه در استان کرمان کارگاه با مشارکت اداره ورزش و جوانان برگزار می شود.

وی اظهار کرد:این کارگاه 8هزار و 850نفر به عنوان مدرسان رسانه ای تربیت می کند تا بتوانند دوره های سواد رسانه ای را در دیگر شهرستان ها و استانها ادامه دهند.
مدیرعامل انجمن دانش ورزان جوان اظهار کرد: آموزش این طرح 6 ساعت دوره حضوری  توسط دکتر امامی مشاور ارشد مجمع جهانی مدیریت در شرق کشور و عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و مدرس این طرح در کل کشور  انجام می شود.

وی افزود: این کارگاه از طرف سازمان ورزش و جوانان  40 ساعت آموزش مجازی و آنلاین ،از تاریخ 16 خرداد امسال در کرمان برگزار می شود و بعد از پایان دوره آزمون نیز برگزار شده وبه شرکت کنندگان گواهی نامه اعطا می شود.

در این نشست حسین شهابی رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات کرمان نیز گفت: از 360 نفر شرکت کننده  50 نفر سهمیه اعضای علمی دانشگاه ،دانشجوهای رشته آی تی، اصحاب رسانه وفعالان شبکه های اجتماعی می باشد.

محمودی نیا مدیر کل اداره سازمان ورزش وجوانان استان کرمان گفت: :افرادی که در این طرح انتخاب می شوند باید سازمان دهی شوند.
 این دوره آموزشی یکشنبه و دوشنبه 16 و 17 خرداد ماه امسال  برگزار می شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار