عاقبت توهين و فحاشي چيزی جز زندان نبود

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات انتظامي استان همدان از شناسايي و دستگيري فردي که با اضافه کردن دو شهروند همداني به گروهي تلگرامي به آنها توهين کرده بود،خبر داد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی پلیس فتا ؛ سرهنگ اکبر اميني با اعلام اين خبر اظهارکرد: با مراجعه شهروند همداني و ارائه شکوائيه اي مبني بر توهين و فحاشي، موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

رئيس پليس فتا همدان در ادامه گفت: در تحقيقات مشخص شد شخصي، شاکي و برادرش را در گروهي تلگرامي اضافه کرده است. بردار شاکي که از ورزشکاران قهرمان و  داراي مدال رشته پرورش اندام بوده عکس هاي ورزشي خود را در گروه به اشتراک مي گذارد که با واکنش تند مدير گروه و فحاشي و توهين وي مواجه مي شود و بلافاصله از گروه خارج مي شود.


عاقبت توهين و فحاشي چيزي جز زندان نبود


اين مقام انتظامي تصريح کرد: شاکي پس از مشاهده اين صحنه از مدير دليل اينگونه صحبت و توهين را جويا مي شود که همين امر موجب حذف وي از گروه مي شود و در گفتگوي شخصي که با وي داشته مورد توهين و فحاشي مجدد قرار مي گيرد.

سرهنگ اميني گفت: کارشناسان ما با استفاده از اقدامات فني و شگردهاي خاص پليسي متهم را شناسايي، دستگير و تمامي دستگاه هاي ديجيتال وي را جهت بررسي هاي فني جمع آوري کردند.


وی افزود: متهم که در ابتدا منکر هرگونه ارتباط خود با پرونده بود که در رويارويي با ادله و مستندات انکار ناپذير رايانه اي و تطبيق آن با محتويات گوشي تلفن همراه ضبط شده صراحتا به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را کينه اي که از برادر ورزشکار شاکي داشت عنوان کرد.

رئيس پليس فتا همدان از شهروندان خواست در عضو شدن در گروه هاي ناشناس دقت کافي را داشته باشند که بسياري از اين گروه ها براي ارتکاب اعمال مجرمانه به شيوه هاي مختلف ايجاد شده اند و در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سريعا به بخش فوريت هاي سايبري و گزارش مردمي سايت پليس فتا گزارش دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار