مدیر عامل شرکت آبفای خراسان رضوی از برگزاری دومین جلسه هم اندیشی مدیریت هزینه و افزایش درآمد با محوریت فعالیتهای برون سپاری در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل خبر داد.

توسعه فعالیتهای برون سپاری شرکت آبفای خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، حسین اسماعیلیان با تاکید بر ساماندهی فعالیتهای برون سپاری و تشکیل جلسات مستمر هم اندیشی مدیریت هزینه و درامد با حضور مدیرعامل ، معاونین ، مدیران و کارشناسان شرکت راهکارها و چگونگی برون رفت از وضعیت موجود قراردادهای برون سپاری مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای خراسان رضوی ضمن تشکر از حضور مدیریرعامل و معاونین و کارکنان و قبول دعوت از استمرار این جلسات تا حصول نتیجه خبر داد و برای حل موضوع و ساماندهی فعالیتهای برون سپاری خواستار عزم جدی همه کارکنان شرکت شد .

سید سعید مدرسی افزود: جلسات هم اندیشی به پیشنهاد معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت و با حمایت و مساعدت مدیریت و مشارکت کارکنان ابرگزار می شود.

وی در مورد اهداف مهم شرکت آبفای خراسان رضوی گفت: مشارکت کارکنان نگاه ویژه به فعالیتهای برون سپاری، منطقی کردن هزینه ، ساماندهی منابع انسانی و افزایش بهره وری از اهداف مهم این شرکت است.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.