20 كيلومتر از محور خوي- سلماس در آستانه بهره برداري تنگناهاي مالي پروژه تعريض و بهسازي محور سلماس- خوي به شكل سه جانبه حل مي شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ معاون برنامه ريزي و اقتصاد حمل و نقل وزير راه و شهرسازي در بازديد از محورهاي ارتباطي شمال اذربايجان غربي اظهار كرد: 20 كيلومتر از محور سلماس- خوي قابليت بهره برداري دارد و تنگناهاي مالي اين پروژه به صورت سه جانبه و همكاري وزارت راه و شهرسازي، استانداري آذربايجان غربي و اداره كل راه و شهرسازي ايستان حل مي شود.

امير اميني، روند ساخت و بهسازي محور خوي- قطور- رازي به طول 27 كيلومتر را بااستفاده از اعتبارات استاني مطلوب ارزيابي كرد و گفت: باتوجه به اهميت استانداردسازي محور خوي- قطور- رازي و دسترسي به پايانه مرزي رازي لازم است منابع مالي از محل اعتبارات متفرقه وزارت راه و شهرسازي تامين شود.

وي همچنين به ضرورت ايمن سازي محور سه راهي خوي- ايواوغلي به عنوان قسمتي از كريدور 10 اشاره كرد و افزود: اجراي طرح ايمن سازي سه راهي خوي- ايواوغلي از لحاظ فني مشكلي وجود ندارد بلكه آزادسازي اراضي و تعريف رديف اعتباري در بودجه ملي بايد انجام شود.

معاون برنامه ريزي و اقتصاد حمل و نقل وزير راه و شهرسازي به همراه مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي، مسئولان شهرستاني و هيئت همراه از بزرگراه اروميه- سلماس، محور خوي- قطور- رازي و سه راهي خوي- ايواوغلي بازديد كردند و دستورات لازم جهت تسريع در روند اجراي عمليات راهسازي و راهداري را صادر كرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Pakistan
ناشناس
۰۱:۳۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
اقدام وعمل