اصفهان؛

بازدید41 میلیون نفر از درگاه الکترونیکی شهرداری

درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان از ابتدای راه اندازی تاکنون 41 میلیون بازدید کننده داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه دستیابی به برترین جایگاه در بین شهرداری‌های کشور از نظر تحقق شهرداری الکترونیک چشم‌انداز سازمان فاوا محسوب می‌شود گفت: فعالیت های سازمان فاواشامل طرح و برنامه، نرم افزار، شبکه و مرکز داده، اطلاعات مکانی و GIS، آموزش و فرهنگسازی، تحقیق و توسعه و امور مشتریان است.

وحید حیدریان افزود: در سال گذشته 264طرح در سازمان فاوا تعریف شده بود که شامل 69 طرح پشتیبانی و 195 طرح غیرپشتیبانی بوده است.

وی بودجه سال گذشته سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان را 224 میلیارد و 851 میلیون ریال عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه بودجه سال جاری سازمان 301 میلیارد و 188 میلیون ریال است اضافه کرد: بودجه امسال نسبت به سال گذشته 33.95 درصد افزایش داشته است.

حیدریان خاطرنشان کرد: از مهمترین طرح های شاخص سازمان درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان است.

وی افزود: طرح جامع مانیتورینگ و کنترل از راه دور تجهیزات و تاسیسات خدمات شهری از دیگر طرح های این سازمان است که بر اساس آن 357 سیستم آبرسان، 489 آبنما، 36 سپتینگ، 450 سیستم روشنایی و 84 سیستم نورپردازی شناسایی شده است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان هدف از راه اندازی این طرح را کاهش مصرف انرژی دانست و گفت: با اجرای این طرح سالیانه 11 مگاوات ساعت یعنی یک میلیارد و 200 میلیون تومان در سال در مصرف سوخت صرفه جویی می شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.