اردبیل/

یک هزار و 600 طرح عمرانی در اردبیل اجرا می شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اردبیل گفت: شهرداری با برنامه‌‌ریزی صحیح و درست در سه سال اخیر بیش از یک هزار و 600 طرح عمرانی را در مناطق مختلف شهر اردبیل به بهره‌برداری رسانده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سید مرتضی صفوی در تشریح برنامه‌های معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اردبیل اظهار داشت: این طرحها در بخش‌های مختلف به ویژه خدمات‌رسانی، آسفالت‌ریزی، طرح‌های زیربناییبوده که با به ثمر نشستن آن رضایت‌مندی مردم را شاهد هستیم.

وی افزود: از ابتدای امسال نیز مجموع فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در شهرداری اردبیل نشان از تداوم رویکرد برنامه‌محوری، پاسخگو بودن شهرداری و رفع مطالبات به حق شهروندان بوده که به معنای حقیقی این رویکرد نیز عینیت یافته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اردبیل با اشاره به التزام شهرداری اردبیل به تلاش و کار مضاعف و ارائه خدمات مسئولانه جهت ارتقای شاخص‌های کیفیت زندگی شهری، افزایش مشارکت مردم را زمینه‌ساز دستاوردهای ارزشمند در عرصه بهبود محیط شهری، زیرساخت‌ها و سامانه‌های خدمات شهری دانست.

صفوی با اشاره به مدیریت برنامه محور شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل، فعالیت‌های انجام گرفته در واحد معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری از جمله استقرار سیستم کنترل پروژه، سیستم کنترل کیفیت، آغاز تدوین سند تحول اداری برای اجرای برنامه‌های تکلیفی دولت در سال 93 با فعال‌سازی کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری و کار گروه‌های تخصصی ذیربط در شهرداری برای انجام 30 برنامه، حول شش محور عملیاتی بیان کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اردبیل همچنین تهیه و تدوین سند چشم‌انداز 20 ساله شهر و اولین برنامه پنج ساله راهبردی – استراتژیک شهرداری، تهیه و تدوین سند تحول اداری جهت اجرای برنامه‌های تکلیفی دولت در سال 92، تهیه و تدوین نظام نامه‌های جامع پژوهش و مطالعات شهری، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی، تاسیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اردبیل را از دیگر اقدامات این مجموعه عنوان کرد.

صفوی ادامه داد: تهیه طرح جامع شهرداری الکترونیک، پیاده‌سازی سیستم جامع و یکپارچه شهرسازی، درآمد، نوسازی و املاک، سیستم جامع اتوماسیون اداری، سیستم جامع مالی و مدیریت منابع انسانی، سیستم نرم افزاری رصد مدیریتی و کنترل پروژه، سیستم تعیین موقعیت جهانی GPS، سیستم نرم افزاری کارت بلیط الکترونیکی اتوبوسرانی و سیستم‌های مختلف نرم‌افزاری در حوزه فناوری اطلاعات از رویکردهای جدید شهرداری اردبیل است.

وی گفت: انجام مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهری، طرح جامع مدیریت پسماند، طرح جامع فضای سبز شهری، طرح جامع منطقه نمونه گردشگری شورابیل، تهیه و تدوین شیوه‌نامه مشارکت و سرمایه‌گذاری، افزایش مناطق شهرداری اردبیل از سه منطقه به چهار منطقه، ارتقای درجه شهرداری از 10 به 11 را از دیگر فعالیت‌های انجام شده در شهرداری بیان کرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، طرحهای ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.