نائب رییس بانوان فدراسیون جودو گفت: فدراسیون جودو در حال رفع مشکل پیش آمده و برگرداندن هدایا به روسای هیات ها است.

کعبی زاده: هدایای مصادره شده رابه هیات ها برمی گردانیم/دوستان با نشر اکاذیب اطلاعات غلط به وزارت دادندصدیقه کعبی زاده، نایب رییس بانوان فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره واکنش این فدراسیون نسبت به رفتار حراست وزرات ورزش و جوانان اظهار کرد: از فروردین ماه در تدارک برگزاری نشستی با روسای هیات استان ها هستیم و طبق روال هر مجمع و نشستی ، هدایایی نیز در نظر گرفته بودیم تا به روسای هیات های استان تقدیم کنیم اما متاسفانه یک روز قبل از نشست ،حراست وزارت ورزش به فدراسیون آمد و تمام هدایا را جمع کرد. 

وی افزود: اما متاسفانه برخی از دوستان نشر اکاذیب کردند و اطلاعات اشتباهی را به حراست وزارت ورزش رساندند که سبب شدند تا حراست وزارت ورزش به فدراسیون بیاید و هدایا را جمع کنند. 

کعبی زاده درباره نشست روسای هیات ها با مسئولان فدراسیون جودو بیان کرد: رفتار دوستان در وزارت ورزش سبب شد تا روسای هیات ها ناراحت شوند و از این رفتار حراست وزات ورزش دلگیر شوند،ما به شدت پیگیر این موضوع و درصددیم هستیم تا هدایا را بار دیگر به روسای هیات ها برگردانیم. 

نایب رییس بانوان فدراسیون جودو در پایان گفت: روسای هیات ها با یک سال سختی و بدون هیچ چشم داشتی کار می کنند و  فدراسیون درصدد بود تا زحمات آن ها را جبران کند که متاسفانه با جلوگیری برخی مسئولان همراه بود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
اصلا این خانم کجای جودو است . مسول دیگه ای تو فدراسیون نبود که ایشون جواب دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام خانم محترم چرا نزدیک به انتخابات یاد هیئت ها افتادید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام چرا نزدیک به انتخابات یاد هیئت ها افتادید. خانم به شعور مردم توهین نکنید. همه جودو کاران آدم های با شعوری هستند. شما کجا جودو هستی.
آخرین اخبار