سرپرست فدراسیون جودو و کوراش به دنبال تکمیل کلکسیون سمتهای اجرایی و مدیریتی خود است.

خدابخش جودو را به کجا می برد؟!محمد اسفندآبادی رئیس سابق سازمان لیگ فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار  کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بیش از پنج ماه است که از آمدن سرپرست جدید فدراسیون جودو می گذرد. هرچند که ازسوی جامعه جودو انتظار می رفت که وزارت ورزش به تصمیم درست و خردمندانه رییس سابق فدراسیون جودو در خصوص عزل نایب رئیسش حمایتش را از مدیر خود عملاً اعلام دارد ولیکن در نهایت شاهد رفتن رستگار و عدم این حمایت بودیم .
با آمدن خدابخش که با تبلیغاتش در خصوص نشان دادن تصویری از یک مدیر مقتدرتاثیرگذار و تحصیل کرده همراه یود نه تنها دردی از جامعه جودو درمان نشد بلکه مجدداً همان راهی را طی می کند که رییس قبلی در سه سال ریاستش پیمود.  

وی بیان کرد :گویا خدابخش علاقه  بی اندازه ای به سفر های خارجی دارد که در مدت پنج ماه از طریق جودو به پنج کشور سفر کرده یعنی بطور میانگین ماهی یک کشور که لزومی هم برای حضور وی آن هم بعنوان سرپرست نبود وشاید این حرص به سفر رفتن وی رابر ان داشته تا قبل از اینکه سهمیه های ایران برای ریو رسماً از سوى فدراسیون جهانی اعلام گردد نام خود را به عنوان سرپرست نفرات احتمالی اعزامی به این مسابقات اعلام  بدارد وبا این کار به حدس هایی که در مورد علت برکناری سر مربی موفق وعامل اصلی کسب سهمیه های احتمالی یعنی مجید زارعیان جامه واقعیت بپوشاند.

اسفندابادی در ادامه افزود: گویا  خدابخش به دنبال تکمیل کلکسیون سمت های اجرایی و مدیریتی خود است.عزل و نصب های پی در پی بمنظور استقرار عوامل خود که اکثراً غیر جودویی و ناآشنا به این رشته و اهالی آن هستند (نایب رییس بانوان،مسئولین روابط عمومی ، رئیس کمیته بین الملل ،حذف کمیته فنی ،عوض کردن چندین مربی در تیم ملی و...) ،میل وافر رفتن به سفر های خارجی ،تحت فشار قرار دادن دبیر فدراسیون برای استعفا از طریق عدم ارجاع امورات و اخلال در انجام دادن شرح وظایف نامبرده تاجاییکه با جلسه ای سه نفره با حضور خانم کعبی زاده و میراسماعیلی با بلوطی دبیر فدراسیون داشته اند او را با تهدید وترقیب وادار به استعفاء کردند که در فردای روز استعفاء خدابخش به دروغ عنوان می دارد که وی با توجه به مشکلات و بیماری استعفاء داده است.
خدابخش باادعاى واهی و بی اساس کسب سهمیه المپیک و شورایی کردن  کمیته های تخصصی ، جودو را به کجا میبرد؟    

وی همچنین اذعان داشت :به حمدالله جامعه جودو سرشار از پتانسیل های بالقوه و بالفعل بوده و از افراد تحصیل کرده و توانمند علی الخصوص در مقطع دکترا  تشکیل شده است و میتواند گلیم خود را از اب بیرون بکشد و از سویی رشته جودو به عنوان یک رشته المپیکی با کاراته تفاوت های فاحش و فراوانی دارد. 

 اسفندابادی در پایان خاطر نشان کرد:اینگونه برخوردها و نیز چیدمان جایگاه های مدیریتی در فدراسیون و نیز هیات های جودو و هم داستان شدن با افرادی معلوم الحال در جودو که تمامی مصیبت های وارده که در این چند سال بر پیکره جودو کشور وارد شده است در نتیجه خود سری ها و جاه طلبی های این افرد می باشد سبب می شود که خدابخش نیز در این واپسین ماه های خدمت در ورزش کشور که در شرف بازنشستگی است نمره ای منفی در کارنامه مدیریتی خود باقی بگذارد لذا باید گفت این ره که میروی بسوی ناکجا آباد است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
باسلام وقتی تیم ملی بزرگسالان جودو فقط2نفرهستندوهیچ پشتوانه ای نداریم انوقت سرپرست فعلی وکسانی که مشاوره غلط به ایشان میدهند دم ازسهمیه چهارم مستند. اقایان تیشه رابرداشته ودارند ریشه جودورامیزنند.قابل توجه سرپرست محترم فدراسیون جودو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام دردو دل ما جودو کاران را گفتید. تشکر ازآقای اسفندآبادی
آخرین اخبار