محمد رضا رودکی گفت: حامی مالی فدراسیون مبلغی را برای حقوق ملی پوشان به فدراسیون پرداخت کرده که خدابخش این پول را برای روسای هیات ها استانی گوشی تلفن همراه خرید.

رودکی: خدا بخش با حقوق ملی پوشان را گوشی خریده است

محمدرضا رودکی رودکی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: توسط حای مالی هیچ مبلغی به حساب فدراسیون واریز نشده، حامی مالی به ما کمک می کند که بتوانیم تجهیزات خود را فراهم کنیم، آنها تاکنون مبلغ 25 میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز کرده اند که این مبلغ قرار بود پیش از مسابقات ازبکستان بابت حقوق به ملی پوشان پرداخت شود که این امر صورت نگرفت.

محمدرضا رودکی گفت: بعد از بررسی متوجه شدیم خدابخش سر پرست فدراسیون تمام چکی که  توسط حامی مالی به فدراسیون تحویل داده شده ،  صرف خرید گوشی تلفن همراه برای روسای هیات های استانی کرده است.

وی افزود: به حراست وزارت ورزش و جوانان رفتم و موضوع را با آنها در میان گذاشتم، ضمن اینکه خود من تا به حال حقوقی دریافت نکرده و فقط برای کمک به خانواده جودو آمده ام و دوستانم را برای حمایت مالی در این رشته ترغیب کردم.

محمدرضا رودکی گفت: زمان برگزاری مجمع قرار بود که گوشی های خریداری شده را به روسای هیات های استانی بدهند که قبل از آن حراست وزارت ورزش و جوانان تمام گوشی های همراه را ضبط کرد.

روسای هیات های استانی نیاز به گوشی همراه 500 هزار تومانی ندارد، از لحاظ مالی در شرایط خوبی قرار دارند و تنها عشق و علاقه سبب فعالیت آنها در رشته جودو است و امیدوارم بتوانیم حقوق عقب افتاده ملی پوشان را بزودی پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۴ تير ۱۳۹۵
رودکی ام مثله میراسماعلی میمونه فکر میکنه جودو ماله اونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۰ تير ۱۳۹۵
شما تا دیروز یار وفا دار آقای خدابخش بودی چی شد که با خدابخش به مشکل خوردی البته شما با همه فدراسیونها مشکل داشتی وداری
آخرین اخبار