نایب قهرمان المپیک لندن با تایید خبر مصدومیت رابرت هارتینگ تاکید کرد در غیاب وی برای قهرمانی می‌جنگد.

احسان حدادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره آخرین وضعیت خود اظهار کرد: در حال حاضر در تهران به تمرینات  خود ادامه می دهم چهار روز دیگر عازم کشور آلمان می شوم تا در آنجا تمرینات  آمادگی خود را پیگیری کنم.

وی درباره روند آماده سازی‌اش پیش از المپیک توضیح داد: چند وقت دیگر راهی اردوی برون مرزی آلمان می شوم تا در آنجا زیر نظر بوخونسف، مربی اختصاصی‌ام تمرینات خود را پیگیری کنم. پس از پایان اردو قرار است به قزاقستان بروم و در رقابت های جام کازانف شرکت کنم. بعد از اتمام مسابقات به آلمان بر می گردم تمریناتم را تا پیش از المپیک در آنجا پیگیری خواهم کرد.

حدادی ادامه داد: خدا را شکر امکانات راضی کننده است جا دارد از رئیس فدراسیون بابت فراهم آوردن وضعیت موجود تشکر کنم. امیدوارم ورزشکاران دوومیدانی با تمریناتی که انجام می دهند در المپیک  بتوانند نتیجه قابل قبولی کسب کنند. من هم سعی می‌کنم بهترین نتیجه را بگیرم. 

دونده ملی پوش کشورمان درباره لیگ برتر فوتبال و قهرمان این مسابقات گفت: معتقدم پرسپولیس 100 در صد قهرمان لیگ می‌شود و جمعه این جام را برای هوادارانش به ارمغان می‌آورد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
به امید قهرمانی