کارشناس دوومیدانی کشور گفت: نایب قهرمان المپیک لندن تنها شانس کسب مدال کاروان دو و میدانی ایران در ریو است.

تیمور غیاثی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد فدراسیون دوومیدانی گفت: مسئولان فدراسیون در حال آماده‌سازی ورزشکاران برای بازی‌های المپیک ریو هستند و بعد از بازی‌های المپیک می‌توان نظر داد که در فدراسیون چقدر موفق بوده‌اند.

وی اظهار کرد: از ورزشکاران دوومیدانی نباید توقع درخشش و صعود به مرحله نیمه‌نهایی داشت. انتظار کارشناسان این است که آنها بتوانند رکوردهای شخصی خود را بهبود ببخشند.

قهرمان پیشین آسیا درباره شانس حدادی برای تکرار مدال المپیکی‌اش تأکید کرد: حدادی باید در این چند ماه باقی مانده بتواند شرایط خود را به آمادگی مطلوب برساند و رکورد  خود را به 67 متر ارتقا دهد تا یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال در المپیک باشد.

غیاثی درباره شانس کسب سهمیه مریم طوسی بیان کرد: فکر نمی‌کنم با توجه به رکوردهایی که فدراسیون جهانی تعیین کرده است، طوسی شانسی برای کسب سهمیه داشته باشد و نباید از وی چنین انتظاری داشته باشیم. 

وی درباره اعزام تیم به اردوهای برون مرزی پیش از المپیک گفت: فدراسیون برای آمادگی هرچه بیشتر ورزشکاران پیش از المپیک اردوهای آلمان و مجارستان را در نظر گرفته‌اند و در آخر مسابقات مسابقات گزینشی قزاقستان که حکم ورودی گزینشی المپیک را دارد، شرکت کنیم که امیدوارم بچه‌ها در آنجا بتوانند دست‌کم یک یا دو سهمیه دیگر به سهمیه‌های قبلی دیگر اضافه کنند.

کارشناس دو و میدانی کشورمان در پایان در باره وضعیت تغذیه و اسکان ورزشکاران در المپیک اظهار کرد: خدا را شکر همه چیز طبق برنامه‌های‌ کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی پیش می‌رود و ورزشکاران مشکلی از این بابت ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار