دونده ملی‌پوش کشورمان گفت: تمام تلاشم را می‌کنم در رقابت‌های جام کازانف سهمیه المپیک را بدست آوردم.

طوسی: تلاش من گرفتن سهمیه در مسابقات قزاقستان است
مریم طوسی در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شرایط خودش گفت: تمرینات را دارم در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران زیر نظر مربی‌ام آقای اکبرپور پیگیری می‌کنم.

طوسی ادامه داد: قرار است در مسابقات بین‌المللی ترابوزان ترکیه، جام کازانف که حکم سهمیه ورودی المپیک را دارد شرکت کنم امیدوارم در این مسابقات سهمیه ورودی بدست آورم.

دونده ملی‌پوش کشورمان دربازه این تیم آیا قرار است در مسابقات مرحله دوم لیگ برتر در تهران شرکت کند یا خیر اظهار کرد: بله در این رقابت‌ها شرکت می‌کنم امیدوارم بتوانم در آن رقابت‌ها نتایج خوبی را کسب کنم.

طوسی در خصوص این که اگر سهمیه کسب کند در المپیک چه عملکردی از خود بجای خواهد گذاشت گفت: هدف هر ورزشکاری اول گرفتن سهمیه برای حضور در بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی و بعد از آن بتوانم رکورد ملی را ارتقا دهم.

وی در ادامه تأکید کرد: تمام ورزشکاران دو میدانی برای حضوری موفق در المپیک زحمت زیادی را می‌کشد و امیدوارم بتوانیم قابل قبولی را کسب کنند.

طوسی در پایان درباره حدادی تأکید کرد: احسان با توجه به تجربیات گذشته‌اش از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردار است و امیدوارم بتواند وی این افتخار را کسب کند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: سهمیه ، قزاقستان ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.