دو طرح راه سازی در شهرهای مه ولات و فیروزه به بهره برداری رسید.

اجرای دو طرح راه سازی در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی؛ رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات از روکش آسفالت ۴ کیلومتر از محور شادمهر - کاشمر در این شهرستان خبر داد.

عباسعلی بخشی گفت: با توجه به فرسودگی و تخریب پیش رونده رویه آسفالتی این محور، ترمیم و بهسازی آن در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پس از ترک گیری با قیر امولسیون، 4 کیلومتر از این محور روکش شده است، افزود: روکش گرم محور مذکور با عرض 11 متر و ضخامت 3 سانتی متر با هزینه ای بالغ بر سه و نیم میلیارد ریال اجرا شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات گفت: اجرای روکش آسفالت در این محور باعث روان‌سازی بار ترافیک، کاهش تصادفات جاده ای و کاهش هزینه های ناشی از سفر خواهد شد.

مسوول نمایندگی راه و شهرسازی فیروزه هم از اتمام عملیات بهسازی و آسفالت محور فیروزه - خوشاب خبر داد.

جواد قدمگاهی گفت: عملیات بهسازی و آسفالت محور فیروزه – خوشاب در دوباند رفت و برگشت و باعرض هر باند 11 متر که شامل اجرای یک لایه زیراساس و یک لایه اساس و یک لایه آسفالت بیندر 19-0 به ضخامت 6 سانتیمتر می باشد، به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه این عملیات با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال انجام شده است، افزود: عملیات پخش و کوبیدن زیراساس و اساس بصورت امانی توسط ماشین آلات راهداری راه و شهرسازی فیروزه و عملیات تهیه و پخش آسفالت توسط پیمانکار انجام شده است که باعث رضایتمندی و خشنودی همشهریان و مسافرین عبوری این مسیر شد.

مسئول نمایندگی راه و شهرسازی فیروزه همچنین از اجرای 2.5 کیلومتر لکه گیری هندسی باند برگشت بزرگراه نیشابور - سبزوار در محدوده حوزه استحفاظی شهرستان فیروزه خبر داد و گفت: این عملیات حدفاصل کیلومتر 16 الی 18.5 محور مذکوربوده است.

قدمگاهی افزود: این عملیات در 4 روز و بدون انسداد مسیر و با رعایت جوانب ایمنی جهت عبور و مرور بارهای ترافیکی صورت گرفته است.

انتهای پیام//


برچسب ها: عملیات ، روکش ، آسفالت ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.