رییس اداره زندان جیرفت در بازدید مدیر عامل بنیاد تعاون زندانهای استان کرمان گفت: ایجاد شغل برای مددجویان آنان را از ارتکاب جرم باز می دارد زیرا بیکاری منشاءاصلی خیلی از جرائم می باشد.

کاشت 100هکتار زمین کشاورزی توسط زندانیان جیرفتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حسین برشان افزود: بعد از اصلاح و تربیت مهمترین برنامه اشتغال زایی و حرفهآموزی مددجویان می باشد تا با یادگیری آموزشهای فنی و حرفه ای و کارآفرینی بتواند در مسیر زندگی گام بردارد.

وی خاطر نشان کرد: مددجویان از بدو ورود پس از شناسایی و تکمیل پرونده به کلاسهای آموزشی حرفه آموزی هدایت می شوند تا پس از دریافت گواهینامه مربوطه بتوانند از تسهیلات بانکی برای ایجاد شغل استفاده کنند.

برشان اظهار داشت: مددجویان در داخل زندان در 27 رشته صنایع دستی و 8 رشته فنی و حرفه ای مشغول فعالیت می باشند.

رییس زندان تصریح کرد: امسال با همکاری بنیاد تعاون زندانهای استان کرمان تعداد کثیری از مددجویان رأی باز در تولید محصولات کشاورزی از جمله هندوانه ،گندم و ذرت علوفه ای و همچنین در کارهای خدماتی ادارات و موسسات و کارگاههای تولید بلوک مشغول فعالیت می باشند و 100 هکتار زمین زراعی توسط مددجویان کشت شده است و روزانه تعداد 800 بلوک توسط مددجویان رای باز تولید می شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.