جلسه ستاد هماهنگی مرحله ی شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در بوکان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ ستاد هماهنگی مرحله ی شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور روسا و مسوولين فرهنگي فرمانداري ,سپاه شهداء ,دفتر نماينده ولي فقيه در امور اهل سنت, فرهنگ و ارشاد اسلامي , شوراي شهر , آموزش و پرورش , تبليغات اسلامي و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوکان در محل اداره اوقاف بوکان برگزارشد .

سعادتی رییس اداره اوقاف و امور خیریه بوکان با اشاره به اهميت و جايگاه قرآن و مسابقات از ديدگاه مقام معظم رهبري که قرآن را کتاب نور , کتاب معرفت , کتاب نجات , کتاب سلامت و رشد وتعالي وکتاب قرب به خدا و علاج همه دردها دانستند و ارج نهاد به چهره هاي قرآني را موجب دلگرمي آنان و ايجاد انگيزه در قشر جوان برشمردند اظهار داشت : با سر مشق قرار دادن قرآن و رهنمود های مقام معظم رهبری تلاش خواهیم کرد با بستر سازی مناسب, استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود در شهرستان به نحوه شایسه مسابقات این دوره را برگزار کنیم .

وی در ادمه ضمن اشاره به برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت : برگزاری مسابقات شهرستانی پشتوانه شکوفایی و شناسایی استعداد ها و چهره های قرآنی خواهند بود که مایه افتخار و مباهات کشور می باشند.

سعادتی افزود : با اطلاع رسانی مناسب همگام با سایر ادارات اوقاف استان از 14 فرودین ماه نام نویسی از علامندان در شته های مختلف را آغاز نموده و تا روز برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی ادامه خواهد داشت .

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بوکان گفت : زمان ومکان برگزاری مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات در بوکان متعاقبا اعلام خواهد شد .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.