با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی آذربایجان غربی و جوانان نخبه استان نشستی با موضوع هویت و آسیب های اجتماعی در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در این جلسه مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی به تشریح رویکرد دولت در مقابله با اسیب های اجتماعی پرداخت و گفت : امروز به مسائل اجتماعی از جمله هویت و اسیبهای اجتماعی علمی وجود دارد و مطالبات جامعی در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است .

عطاپور با اشاره به اینکه دغدغه های رهبر معظم انقلاب در بخشهای مختلف اجتماعی با جدیدت پیگیری می شود. افزود : رهبر معظم انقلاب اعتیاد ، حاشیه نشینی ، فساد و طلاق و نقاط بحرانی را از مهمترین آسیب های اجتماعی مطرح کرده اند که باید برای مقابله با این مشکلات برنامه ریزی و تلاش جدی صورت گیرد.

در این جلسه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی و معاونان اداره کل ورزش و جوانان در خصوص هویت و اسیبهای اجتماعی و رویکرد این نهادها مطالبی بیان کرد.

جمعی از جوانان نخبه استان و مسئولان سازمانهای مردم نهاد نیز در خصوص انتظارات جوانان از مسئولان اجرایی در باره پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مقابله با آنها مطالبی بیان کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.