رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوط گفت: مربیان باید حداقل هفته‌ای دو جلسه با قرآن‌آموزان کلاس داشته باشند و بعد از هر دو هفته اطلاعات قرآن‌آموزان را در سامانه اداری اوقاف ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ اسکندر زاده با اشاره به این مطلب افزود : ملاک برای تدریس مربیان حفظ چند جزء قرآن نیست بلکه بستگی به توانایی‌های یک قرآن‌آموز دارد و یک قرآن‌آموز بعد از یک بازه زمانی می‌تواند به‌عنوان مربی در این طرح با اداره اوقاف همکاری کند.

وی در ادامه گفت : مربیان جدید برای همکاری با اوقاف می‌توانند از طریق مربیان سال‌های گذشته، پایگاه‌های مساجد و پایگاه‌های نماز جمعه و توزیع پوستر طرح توسط خدام مساجد و در سطح شهر برای جذب حد نصاب قرآن‌آموزان اقدام نمایندواز همه ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود برای برگزاری کلاس‌ها استفاده کنند.

اسکندرزاده در ادامه جلسه درخصوص شرایط اولیه مربیان و توجه آنان نسبت به نحوه اجرای طرح، تایید، معرفی و انعقاد تفاهم‌نامه با اوقاف، تشریح وظایف مربی برای جذب قرآن‌آموزان، تشکیل کلاس‌ها برابر برنامه زمانی و مکانی، ثبت‌نام در پورتال طرح حفظ قرآن کریم و ثبت‌ حضور و غیاب کلاس‌ها و ارزیابی پیشرفت قرآن‌آموزان در پرتال، نکات لازم را توضیح داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.