طرح پژوهشی تحقیقاتی برنامه راهبردی توسعه گردشگری شهرستان بافق با سرمایه گذاری شرکت سنگ آهن مرکزی ارائه شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛مدیر آموزش و پژوهش شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: طرح پژوهشی تحقیقاتی برنامه راهبردی توسعه گردشگری شهرستان بافق با تأکید بر امکان سنجی جذب گردشگر به شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق طراحی شده است.
 
 حبیب حسن زاده با بیان اینکه مجری این طرح دانشگاه پیام نور استان یزد است افزود: اجرای طرح از دیماه سال 92 با یک تیم از اساتید برجسته آغاز و اکنون شاهد ارائه ثمره بیش از دو سال تلاش مستمر هستیم . 
 
وی به هداف اصلی این طرح اشاره و عنوان کرد: صنعت گردشگری پول سازترین صنعت حاضر است و با توجه به پتانسیل موجود در بافق و صبغه تاریخی این شهر ، گردشگری می تواند ابزار مهمی برای توسعه شهرستان بافق باشد که باید زمینه ها برای اجرا و تحقق این موضوع با رعایت بافت اعتقادی و اجتماعی مردم این شهر فراهم شود.

مدیر آموزش و پژوهش شرکت سنگ آهن مرکزی بیان کرد: بهبود وضعیت کلی صنعت گردشگری بویژه در بخش زیر ساخت ها و توسعه بهبود جاذبه ها، خدمات و تسهیلات گردشگران در بافق و همچنین توسعه و بهبود مسیر گردشگری بویژه در بخش روستاها از مهمترین اهداف توسعه گردشگری محسوب می شود.

حسن زاده گفت: توسعه گردشگری در سه بخش گردشگری روستائی و اکو توریسم ، گردشگری شهری و گردشگری معدنی مورد توجه است که متناسب هر بخش باید با نگاه مخصوص به آن برنامه ریزی و با فراهم نمودن ساز و کار آن اقدام کرد .

وی عنوان کرد: تلاش و حساسیت مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی-بافق به موضوع زیر ساخت ها و توسعه همه جانبه شهرستان بافق و خصوصاً در زمینه زیر ساخت های صنعتی، علیرغم مشکلات و شرایط اقتصادی موجود قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: بافق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار