مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: سالانه بیش از نیم میلیون تماس با مرکز پیام شرکت گاز خراسان رضوی برقرار می شود.

برقراری سالانه بیش از نیم میلیون تماس با مرکز پیام شرکت گاز خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، حبیب الله صادقی با اشاره به سهم عمده ی مرکز پیام شرکت گاز خراسان رضوی در جلوگیری ازوقوع سوانح گاز اظهار کرد: این شرکت توانسته است با انجام فعالیتی 24ساعته و پایدار، سهم قابل توجهی را در حوزه ی پیشگیری از بروز حوادث غیرمترقبه گاز استان ایفا کند.
وی گفت: ارسال فوری پیام های ثبت شده حوادث به واحدهای امداد مناطق هفتگانه ی مشهد، پیگیری لازم درخصوص رسیدگی به  پیام های اضطراری، عملیاتی و همچنین پیگیری خارج از نوبت  تماسهای اعلامی از سوی ستاد مدیریت بحران استان، از وظایف اصلی مرکز امداد 194شرگت گاز خراسان رضوی می باشد.
صادقی گفت: اصلی تریت هدف این مرکز یکسان سازی و تجمیع رسیدگی به پیامهای مردمی جهت افزایش رضایتمندی مشترکین ازاین سازمان است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی افزود: باتوجه به راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی این شرکت درسال 94مشترکان میتوانند نسبت به اعلام درخواست های خود در موارد غیرعملیاتی از طریق سامانه 37074 اقدام کنند.
انتهای پیام//




برچسب ها: تماس ، سالانه ، شرکت گاز ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.