رئیس نظام مهندسی معدن کشور گفت: یکی از وظایف سازمان نظام مهندسی معدن کشور بهره برداری از معادن و کارای اکتشافی با کفییت و کارای هر چی بهتر است .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ عابدعلی اسماعیلی در مراسم افتتاحیه سازمان نظام مهندسی معدن استان افزود: سازمان نظام مهندسی معدن به عنوان یک تشکیلات خصوصی دارای قانون از سال 1382 شروع به کار و فعالیت نموده است.

وی افزود:اهداف کلی سازمان نظام مهندسی کشور افزایش بهره وری فعالیت های معدنی و مواد معدنی است و از آنجائیکه مواد معدنی مواد تجدید ناپذیر هستند باید کلیه فعالیت های معدنی بر اصول فنی و مهندسی انجام شود.

وی ادامه داد:باید در وضعیت علمی مهندسین معدن ، زمین شناسان و کسانی که با این سازمان در ارتباط هستند ارتقاء علمی بیشتری به وجود آورد تا  فعالیت های علمی این سازمان ارتقاء بیشتری پیدا کند.

رئیس نظام مهندسی  معدن کشور خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از35 هزار عضو در این سازمان داریم که متشکل از مهندسین معدن،زمین شناس و نقشه بردار هستند که از این تعداد بالای 9 هزار نفر با درجه های ارشد در رشته های معدن ،اکتشاف و نقشه بردار و متولوژی ساختمان تایید صلاحیت شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار