نماینده مردم بروجرد گفت: دولت روحانی در طول سه سال دستاوردی نزدیک به هیچ داشته و در باتلاق برجام گیر افتاده است.

به گزارش مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در نطق میان دستور امروز مجلس با تبریک هفته جانباز و پاسدار در ادامه گفت: برجام، تقریبا تنها دستاورد دولت روحانی در سه سال گذشته است.

عضو کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه دولت روحانی در طول سه سال دستاوردی نزدیک به هیچ داشته است، ادامه داد: دولت در باتلاق برجام گیر افتاده است و در طول سه سال به هیچ کار دیگری به جز مذاکره با آمریکا نپرداخته است.

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: بهتر است روحانی به جای دو قطبی کردن مردم به صورت موافقین برجام و مخالفان آن، به فکر راه چاره مشکلات اقتصادی جامعه باشد.

نماینده مردم بروجردبا اشاره به اینکه برجام یک قرارداد آمریکایی است، اظهار داشت: در پی این مذاکرات، تقریبا صنعت هسته ای ایران کاملا متوقف و یا بتن ریزی شد و تعهدات امریکا فقط بر روی کاغذ باقی ماند.

وی با بیان اینکه آنچه از برجام برای ما باقی مانده است فقط دریچه ای به سوی ناکجا آباد است، خاطر نشان کرد: برجام بهانه خوبی برای دولت شده است. می گوییم احمدی نژاد میلیون ها مسکن ساخت؟ برنامه شما چیست؟ می گویند، برجام. می گوییم برنامه های اقتصادی شما چیست؟ می گویند پسا برجام.

عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به اینکه رویای روحانی حل مشکلات اقتصادی مردم از طریق بهبود روابط با غرب و استفاده از امکانات آنان است، ادامه داد: سیاست های روحانی به دیوار بلند بد عهدی آمریکا برخورد نمود زیرا که آمریکا با اسلام، انقلاب ایران، امام، شهدا و ملت مسلمان ایران مشکل دارد.

نماینده مردم بروجرد اظهار داشت:روحانی می گوید که با برجام سایه جنگ را دور کرده است، اما کدام جنگ؟ امنیتی، سیاسی، اقتصادی و یا فرهنگی؟ همه اینها که ادامه دارد. محض اطلاع می گویم که به واسطه برجام پای دشمنان به ایران باز شد.

وی در ادامه گفت: آمریکا در خواب هم نمی دید که به راکتور اراک دست یابد و قلب راکتور اراک توسط خودی ها بتن شود.

نماینده مردم بروجرد با اشاره به انتقاد روحانی از شورای نگهبان به خاطر رد صلاحیت یکی از داوطلبین مجلس شورای اسلامی، در ادامه تصریح کرد: روحانی به بهانه رد صلاحیت فردی به شورای نگهبان فشار می آورد، شاید بتوان بدعهدی آمریکا را نیز به گردن شورای نگهبان انداخت.

وی در پایان به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و از وزیر نیرو، راه و شهر سازی و نفت خواستار اقدام جدی در رفع معضلات مردم شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار