اختتامیه مسابقات اولترا ماراتن کویری شهداد با حضور استاندار کرمان وجمعی ازمسئولین میراث فرهنگی استان کرمان در مجموعه تاریخی باغ فتح آباد کرمان برگزار شد.

دوندگان ماراتن کویرشهداد را به دنیا معرفی کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، استاندار کرمان در این اختتامیه با اشاره به بکر وبی نظیر بودن کویر شهداد نسبت به دیگر کویرهای جهان گفت: انتظار ما این است که این دوندگان ماراتن کویر شهداد را به بهترین شکلی که دیده اند به جهان معرفی کنند.

علیرضا رزم حسینی در این مراسم در جمع 35دونده این مسابقه گفت: ما در کرمان با کمک بخش خصوصی ومیراث فرهنگی آمادگی برگزاری دائمی این مسابقه بزرگ را داریم.

وی اظهار کرد: شرکت در این رقابت نفس گیر وسخت را باید به شرکت کنندگان در این مسابقه بین المللی تبریک گفت .

با حضور استاندار کرمان جوایز نفرات برتر این مسابقه اهدا شد

در این مراسم درباره نفر اول این مسابقه نیز معرفی شد که به این شکل است

محمد انسال اين قهرمان ماراتن، سال 1973 در زاگوراي مراكش به دنيا آمد و ركوردهاي بزرگي در كتاب گينس به عنوان سريع ترين فردي كه تاكنون در صحرا دويده است به نام خود ثبت كرده است وی البته در مسابقات خارج از کشور خود ندویده است وایران اولین جایی بود که وی دعوت را پذیرفت.

در اولین اولترا ماراتن کویری شهداد وی به همراه 34دونده دیگر حضور یافت که 35 دونده از 10 كشور ايتاليا، انگليس، آمريكا، مراكش، چين، فيليپين، لبنان، كانادا، استراليا و آلمان مسير 250 كيلومتري مسابقه را دويدند

مسابقه اولترا ماراتن به مسابقات با مسير دوي بالای 42 كيلومترگفته می شود




برچسب ها: کویر ، ماراتن ، معرفی ، مراکش ، تبرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار