تفاهم‌نامه توسعه دانش فنی و تجاری سازی بین دو شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و اسپک منعقدشد.

تفاهم‌نامه توسعه دانش فنی و تجاری سازی به امضا رسیدبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت گاز پالایش و پتروشیمی تفاهم‌نامه توسعه دانش فنی و تجاری‌سازی میان مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و مدیرعامل شرکت اسپک امضا شد.

بومی‌سازی دانش‌های فنی تولید کاتالی و غشا مورد استفاده در صنایع نفت گاز پالایش و پتروشیمی توسط شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و تجربه تخصص و امکانات تولید نیمه صنعتی و صنعتی و همچنین امکانات و تست کاتالیست‌های شرکت اسپک و اعتبار علمی، دانشی و فناوری از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

شایان ذکر است: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی دارای پتانسیل، توان، پشتوانه دانشی و اعتبار علمی و فناوری در برند علمی پژوهشی بوده و علاوه بر آن برای مستندسازی و ثبت اختراعات، تجربه، تخصص و امکانات ساخت و آزمون عملکرد کاتالیست‌ها در مقیاس آزمایشگاهی پایلوت و نیمه‌صنعتی است.

بر این اساس شرکت اسپک نیز توانایی انجام سرمایه‌گذاری جهت راه‌اندازی خط تولید صنعتی و بازاریابی و شرکت اسپک نیز فروش کاتالیزها و غشاها و ارتباط موثر با مجتمع‌های پتروشیمی و شرکت های پالایش نفت را دارا است به طوری که این دو مجموعه توانمند با هم‌افزایی میتوانند پاسخگوی بخش عمده‌ای از نیازهای صنعت پتروشیمی باشند.

انتهای پیام /

برچسب ها: تفاهم نامه ، اسپک ، تجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار