مطبوعات آمریکا فاش کردند گروه هایی که این کشور آنها را مخالفان میانه روی سوری می نامد، با تروریست های جبهه النصره همکاری می کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا در مطلبی نوشت آنچه این کشور آن را گروه های میانه رو در سوریه می نامد، با گروه تروریستی جبهه النصره همکاری می کنند. 

در این گزارش آمده است: روزنامه نگار روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا با تأخیر متوجه این حقیقت شد که بین گروه های تروریستی در سوریه و آنچه آمریکا آن را گروه های تروریستی می نامد، تفاوتی وجود ندارد. 

وی نوشت آنچه آمریکا آن را گروه های میانه رو می نامد و می کوشد در محافل بین المللی پوشش سیاسی لازم را برای جنایات آنها فراهم کند، با گروه تروریستی جبهه النصره همکاری و عملیات خود را با آن هماهنگ می کنند. 

به نوشته وال استریت ژورنال همکاری و هماهنگی بین گروه های تروریستی و آنچه مخالفان میانه رو نامیده می شود، نقش مهمی در راهبرد آمریکا و اهداف آن در آمریکا دارد.

واشینگتن  از همان ابتدا با اجرای دو برنامه بزرگ آموزشی و اختصاص میلیون ها دلار برای حمایت و تجهیز آنها به سلاح، از این گروه ها حمایت کرد. بهانه آمریکا برای این کار، آماده کردن این افراد برای مبارزه با گروه تروریستی داعش بود. این در حالی است که ماهیت این گروه ها چند ماه بعد و به دنبال تحویل سلاح های خود به گروههای تروریستی جبهه النصره و داعش فاش شد. 

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز از ماهیت تلاش های آمریکا پرده برداشت و تأکید کرد آمریکا نخواهد توانست به تعهدات خود عمل و آنچه را مخالفان میانه رو می نامد وادار به قطع ارتباط با جبهه تروریستی النصره کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار